Tuesday 4 October 2011

205

Making mirrors

7 comments:

  1. yeea

    (another comment nobody needs)

    ReplyDelete
  2. ik weet niet of je alle foto's zelf maakt, ik neem aan van wel maar ik vind ze erg mooi! wat voor camera gebruikt je?

    ReplyDelete
  3. Wat een mooie foto!
    En je reactie op mijn tumblr is ook heel erg leuk haha :)
    Het liedje en je Russische jas ook!

    ReplyDelete
  4. Mooie foto zeg!
    Hoe krijg jij de foto's zo groot op je blog? Mij lukt dat dus echt helemaal niet! :p

    ReplyDelete
  5. Ik heb mijn lay-out groot en dan zeggen dat je je foto original size wilt. Maar eerst had ik een ander soort blogmaak ding en toen moest ik ze gewoon groot uploaden en dan niet laten verkleinen.
    haha ik heb geen idee of dit uberhaupt duidelijk was. Ik denk het niet zo.

    ReplyDelete
  6. Het is gelukt hoor! Ik had kennelijk nog de oude bericht-editor en daarmee lukte het niet, maar nu wel. Dank je wel :)

    ReplyDelete